moroccainoil.

Nån recension på det här paketet gav jag aldrig. Såhär enkelt kan jag säga att schampoot och balsam var för liten dos för att kunna ge ett ordentligt utlåtande, men inpackningen var riktigt bra. Jag höll på få psykbryt i helgen på mitt torra hår (100 kyrkspikar*) så jag la ungefär halva tuben inpackning i håret igår och det gjorde susen. Tyvärr innebar det att det tog slut. hmpf.
Håroljan gillar jag också. Jag fick två små flaskor så en är i träningsväskan och en har jag hemma. Väldigt skön att ha i före man ska borsta ut fuktigt hår.. eller torrt. Men jag har ju aldrig använt hårolja tidigare så jag har dåliga referenser. Den här funkar bra i mitt hår åtminstone. Att den sedan är väldigt trendig att ha gör ju det hela lite roligare. Det känns väldigt ELLE.


*kyrkspikar = österbottninskt ord för hårtrassel/knutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar