Moro



Jag har fått* massor av paket på posten idag! Roligt! 3 mattor från ellos vilket gjorde att jag fick speed-städa för jag har ju inte tid med det idag egentligen men jag ville ha ut de nya på golvet för jag var så ivrig (drar efter andan) och man kan ju inte breda ut nya mattor på smutsigt golv så nu är jag helt efter mitt schema.
Sen! Så ska mitt torra skatbo till hår få en uppiggning! Den omtalade moroccanoil som alla bloggare pratar om. Till och med Elin Kling har tipsat - men hon fick säkert ett par Kurt Geiger-pjucks på posten dagen efter att hon bloggat om det.. hmm..  nåja. Jag lovar att vara ärlig i min recension sen.

Så - nu har jag bloggat bort lite tid också. Men det var nog nästan inplanerat. Puss på er marklars!







*Jag har alltså beställt och köpt hem saker från internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar