let's go for a run!

Meningen på bilden är nog en av de bästa att ta till sig när det vankas träning. Jag ska faktiskt till gymmet nu och träna det som får mig att känna mig allra bäst. Jag ska springa! Det var länge sen för jag har varit väldigt anti-spring hela hösten. Men de några minuterna jag värmt upp på löpband före styrketräningen har tydligen hjälpt mig lite på traven. Vi tar till löpbandet idag också för jag kanske vill träna rygg innan jag avslutar. Så lätt med löpband. Man behöver bara flytta lite på fötterna för att inte trilla av bandet. Perfekt för morgonträning. Det ska va så lite tänk som möjligt.


Fokus här är endast att reservera undan så mycket energi som möjligt så jag kan äta ikapp sen ikväll när jag ska på  frossa...julgodiskväll hos andra Jenny.


bild: Werk it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar