dagens dunderträning! yeah!

Okej. Då har man avbrutit julfrossan och latheten med ett ordentligt Bodycombatpass. 2 timmar kämpade vi på idag! Fantastiskt hur mycket man orkar. Jag skulle lätt ha orkat ännu mer OM jag inte skulle ha fått kramp i foten. Jag gissar att julhelgens salta mat och ökad kaffekonsumtion i kombination med alltför lite vatten var boven. Lägg ännu till att jag snörade skorna för hårt. Efter en timme och en kvart ungefär så fick jag säga åt Kicki att hon fick ta över för jag måste stiga till sidan och försöka få ordning på det hela. Det går inte att sparka side kicks med krampande fötter.
Jag fick lite bukt på det till sist så det bara krampade lite under resten av passet. Sen när jag kom hem tyckte den andra foten, samt vaden att det skulle krampas lite mer. Pust säger jag. Magnesium lär det ju vara brist på när det krampar hit och dit så jag får ta och jobba på det lite också.

Hursomhelst så var det så himla roligt idag! Skön stämning med gänget när man kör såhär långa pass. Alla verkade bli gladare för varje låt som gick.

Spellistan för kvällens pass såg ut så här:

1-5 från release 49
6 från release 48 (drummer boy!)
8 från release 49
1-8 från release 50
9 från release 49
10 från release 50

Sen ett stort tack till Peter och Avancia för den fina julklappen. En rosa jacka från Adidas! Superskön!

1 kommentar:

  1. Vad fint att det går att läsa igen o tack för superpasset! Har proteinladdat m extra glutamin :) Magnesium hjälper nästan direkt, jag köper mina från S-market

    SvaraRadera