Versace for HM

Jaha. Jag ville egentligen gå bananas på den gröna kjolen och den gröna toppen, men fick inte tag på nåt igår. Trots många tappra försök. HM's webbshop strulade lite kan man säga. Inte så konstigt. Det skulle vara spännande att se hur trafiken på deras webbshop såg ut igår. Undras hur många som kan vara in och handla på samma gång?

Hursomhelst så plockade jag åt mig dehär två sakerna imorse. Svarta sandaler är faktiskt något jag inte har, så sålänge de är bekväma så stannar de och förhoppningsvis kommer de i användning till sommarn. Men de ska banne mig sitta perfekt på foten för att stanna. Jag tror inte att de är lika bra som de skor jag köpte från Jimmy Choo-samarbetet.
 Halsbandet är ju kickass annars.

Har ni shoppat nåt?


1 kommentar:

  1. Jag råkade vara i Åbo igår så jag tittade lite på Versace-grejerna. Dreglade lite efter skorna men var förståndig och hoppade över.

    SvaraRadera