Lena PH show på circus




Inte de bästa bilderna, men det är det enda jag kan bjuda på. Det var vi, Carola (hon hade tydligen ledigt från sin egna show på Tyrol)  och "några" till som fyllde circus i Stockholm igårkväll och såg på Lenas 25-års show.
Vad kan jag säga än att hon är en artist ut i fingerspetsarna. Koreografin var maffig. Scenen var smart uppbyggd i mitten så att fast man som vi satt längt bort såg hur bra som helst.
Hon bjöd på sig själv och såg till att vara väldigt egoscentrisk på ett roligt sätt.
Höjdpunkterna var enligt mig "Mitt namn är Lena Philipsson", när hon hade sin ballerinasession, "Kärleken är evig" och "Dansa i neon" förstås. Men sen var nog allt annat bra också.
Extra plus för de tre manliga poledansarna i små silvershorts.

Annat då. Jo, fan så snygg var hon! Jag vill också se sådär bra ut i kroppstrumpa när jag är i hennes ålder sen. Facit.

Får ni chansen ännu så se showen. Totalt sevärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar