7

7 kilometer har jag och andra Jenny avklarat redan idag. Morgonpromenad som heter duga!
Vi kom på oss själva med att gå och prata om godis. Det började med att Jenny varnar mig för att vad som händer efter att man fyllt 30. Man börjar sakta men säkert gilla marsipangodisar .  Är det här sant? Är du över 30 och gillar marsipangodisar? Svara! Jag vill veta sanningen!


Fasikens skönt med morgonpromenad när vädret är som det är nu. Hur länge ska vi få njuta?

En annan sak med morgonpromenad är att det är roligare att klä sig till jobbet sen. Min rosa kjol är på idag. Måste knäppa en outfitbild före jag sticker iväg till jobbet. Slänger upp den när jag hinner ikväll - ska på middag med kollegor och sen taekwondogrundkurs så det kan bli en sen uppdatering. Beror på.

ha det bra marklars!

7 kommentarer:

  1. Jag är under 30 och var tvungen att googla marsipangodis för att veta vat det egentligen ser ut som. Verkar inte vara något jag gillar, tveksamt att jag vill ha det efter 4 år. Man vet förstås aldrig.

    SvaraRadera
  2. Över 30 och gillar verkligen inte marsipangodis!

    SvaraRadera
  3. Svar, absolut NEJ! Man börjar inte gilla marsipangodis! Du behöver inte oroa dej :)

    SvaraRadera
  4. J vi konstaterade ju sen att det inte var ett orosmoment för din del...du gillar ju redan gröna kulor...så du har dina vuxengodispoäng på det torra :)

    SvaraRadera
  5. Sen när du alltid har en påse Werthers original i handväskan kan du oroa dig för din ålder.

    //Nasse

    SvaraRadera
  6. Nasse: du har så rätt. haha. Men nu var det inte åldern jag var oroad över utan mera min godissmak. ;) Werthers är ju gott åtminstone.

    SvaraRadera