Vinn presentkort



Jag har fått erbjudande av SnowAndMotion att lotta ut ett presentkort på 60 € till mina besökare! Perfekt tajming med tanke på att vi går mot kallare tider. SnowAndMotion säljer allt från vanliga träningskläder till skidutrustning, mössor, pulsklockor, skidvalla och fitnessgrejer. Kolla in utbudet vetja!
Det gillas ju skor i den här bloggen så jag kan ju tipsa om att ett par UGG-boots blir betydligt billigare med ett 60€-presentkort!


För att delta i tävlingen behöver ni bara göra ett par små saker:



2. Skriv en kommentar om det under det här inlägget och någon form av kontaktuppgift så jag kan meddela ifall ni vunnit. E-mailadress eller länk till er blogg.


För en extra lott kan ni skriva ett inlägg om tävlingen samt länka till tävlingen från era bloggar eller från er facebook-sida (skriv då i er kommentar att ni gjort det)!

Till 25:e oktober har du tid på dig!


Lycka till!

Tack för att ni deltog! Nu är tävlingen stängd. Vinnaren lottas ut imorgon. Kika in då!

19 kommentarer:

  1. J2 (andra delen av J-klubben)21 oktober 2011 kl. 09:02

    Kul med tävling....var ett riktigt bra utbud som fanns i den shoppen :), och behöver man inte alltid nya träningskläder? :)

    SvaraRadera
  2. Det är klart vi deltar!
    johnny.widdas@netikka.fi

    SvaraRadera
  3. Härligt Jenny! Snowandmotion beställer jag en del ifrån och det bästa med dem är att de levererar momsfritt till Åland (egen "nation") och det går snabbt. :) Superutbud så självklart vill jag vara med i tävlingen! :)

    SvaraRadera
  4. Denna chans kan man ju inte missa :) Nya träningskläder finns det alltid behov av!

    SvaraRadera
  5. Nämen, nätshoppaholic som man är så kan jag inte förstå att den här sidan helt har gått mig förbi! Förstås är jag med och tävlar och tack för tipset!

    SvaraRadera
  6. Men sååklart vill man ju vinna ett presentkort så man kan köpa lite nya träningskläder :)

    Du vet var min postlåda bor i Åbo.. :)

    SvaraRadera
  7. Härligt med tävling. Gillade på FB, det verkar vara en fin site det där. Jag vill bla ha nya skidglasögon :)

    SvaraRadera
  8. Å jag oxå vill delta! Har rekommenderat påFB oxå!

    ann.vikstrom@netikka.fi

    =)

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  11. jag å e med träningskläder kan man ju inte få för mycket av

    SvaraRadera
  12. Gillar på FB och hoppas på tur i tävlingen!

    SvaraRadera
  13. Tips =)

    I November så ska det lanseras en helt ny sida vid namn Spinglo.

    Det kommer att vara en One-stop social plats för vad just du är intresserad av. Facebook, Twitter, bloggar, nyheter, evenemang, kampanjer, tv, väder.

    Du ställer in i vilken stad du befinner dig just nu och Spinglo söker upp lokala erbjudanden till dig av det DU är intresserad av, som ett exempel "gå två och ät sushi, betala bara för en!" om du är intresserad av materbjudanden!

    Det kommer finnas App till din mobiltelefon så att det är superlätt att ta reda på om det finns några erbjudanden bara några steg bort från dig.

    Allt i ett enkelt interface utan något som stör dig eller något som du är helt ointresserad av.

    Vill man vara med i detta nya nätverk så måste man få en invite, så här får ni: http://www.spinglo.com/i/daiquiri !

    Det finns redan uppemot tre miljoner användare i 209 olika länder.

    GÅ MED DU OCKSÅ! SJÄLVKLART ÄR DET GRATIS!

    Detta får man inte missa!

    http://www.spinglo.com/i/daiquiri

    SvaraRadera
  14. Jag är så klart med så jag (kanske) får mina rosa UGGS någongång! :)

    SvaraRadera
  15. Jag behöver nya träningskläder!

    Nu har jag gillat! Å min mailadress har du. ;)

    SvaraRadera
  16. Aim in :) Och du vet var du hittar mig ifall jag har turen med mig!

    SvaraRadera
  17. Wohoooo - jag HOPPAS att det är "till och MED" idag det går att vara med i tävlingen, isf är jag såååå med :P

    Har gillat och bloggat såklart ;)

    SvaraRadera