Do not try this at home

Het chiliconcarne är ingen höjdare att slänga i sig mindre än en timme före ett Bodycombatpass konstaterade jag igår...

Jag körde dubbelpass igår. Styrketräning på morgonen och sen for jag på Kickis combatpass på kvällen. Jag hade planerat att njuta av att jag inte instruerade och bara köra hårt, slipa tekniken osv... men fick ju ta det lugnt efter att det brände skönt(inte alls!!) i magen och bröstet efter den starka chiliconcarnen under första halvan av passet. Bra tänkt av mig alltså!
Sen blev jag också supertrött i axlarna så jag kunde inte alls slå hårt heller. Så - det blir inte alltid som man tänkt - roligt var det åtminstone!

Idag blir det ingen träning. Jag ska däremot se till att de som går grundkursen blir ordentligt svettig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar