Spyr du har du fortfarande 30% att ge

haha! Världens bästa inspirationsbild kanske? Kanske lite hårt såhär på morgonkvisten - eller så är det precis sånt jag behöver höra nu.
Jag sitter och laddar med havregrynsgröt och kaffe och klockan är 06:16. Jag tänkte att det är dags att dra igång morgonträningarna igen.  Det är onsdag idag och jag har inget på schemat ikväll och så vill jag att det ska fortsätta med - därför är det perfekt att sticka till gymmet före jobbet så har man träningen undan. För en hel dag utan planer är de mest perfekta träningsdagarna.

Förberedelse är A och O när det kommer till att stiga upp mörka höstmorgnar. Jag hade laddat kaffekokaren, packat träningsväskan och berättat åt en vän om mina planer. Hon lovade att skicka mess idag klockan 8 och fråga hur det gick. Hon lovade med en hånfull ton så att jag skulle veta att det skulle svida om jag erkände att jag låg hemma och sov istället.

Nu är det 30 minuter tills gymmet öppnar. Månne jag inte ska klara det här nu.

Tudels marklars!

1 kommentar:

  1. det där brukar jag också tänka på - att man har 30 % kvar att ge när man är redo att ge upp... varför vara klen när man kan ge 30 % mera?! :)

    SvaraRadera