En grön tröja

Såhär kan man se ut om man hållit ett Bodycombatpass direkt efter jobbet och glömt träningsskor hemma. Då får man dra passet barfota (vilket går helt utmärkt) och sen traska hem i högklackade stövlar. Eller åtminstone traska till bilen som tyvärr var parkerad ganska långt borta. Jag sa åt några som deltagit i mitt pass när jag gick ut att de ska glömma att de såg det här. Jag matchade hela outfiten med en läderjacka och den leopardmönstrade handväskan på golvet. 


En bild från Super Saturday! Yejj! Dagens andra bodycombatpass när jag använde nån sorts specialreservenergi som bara plockas fram i värsta nödfall. Sarah Galán stod på scenen och levererade så förbannat med energi så jag glömde bort att det var veckans 8:e combatpass.


Förlåt för bloggpausen förresten. Jag har umgåtts med folk, tränat och så. Ska skärpa mig!

4 kommentarer:

  1. Ok, tänkt jyst böri vaar åoråoli! :)

    SvaraRadera
  2. sandra: det är du och Ann som ser till att den här bloggen uppdateras. :D

    Anonym: tack tack! Tror det är bra för tittarsiffrorna att lägga upp sexiga outfits mellan varven. ;)

    Louise: ja, fint va? :)

    SvaraRadera