Ändrade planer

Det blev ingen kettlebells ikväll. Inställt. Det var ju tråkigt, men jag fick min träning i allafall! Jag hoppade i träningskläderna direkt jag kom hem och gick ut på balkongen - som fungerar mest som ett hemmagym för tillfället. Vi köpte nämligen en stång, bänk och vikter när gymmet hade utförsäljning av gamla grejer i somras och vi köpte hem förmånligt, målade om och nu ser det nästan ut som nytt! Tillsammans med ett par rediga hantlar och mina kettlebells så klarar man sig ganska långt.  Praktiskt att man kan sköta viss träning hemma.

Knäböj var i fokus idag och det är bra att ha en pedagogisk sambo som kunde ge teknikfeedback och hjälp. Man lär sig alltid nåt nytt när nån förståsigpåare granskar en.

***

Ikväll är det sen andra gången för taekwondogrundkursen. Det var 11 stycken som dök upp förra veckan. Jätteroligt med så stort intresse. Jag hoppas alla kommer tillbaka och att det är några till idag. Vi skulle gärna ha mera tjejer med - det var endast 3 stycken förra gången. Alldeles för lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar