TRX + Kettlebells

TRX-band är inget jag har mycket erfarenhet av. Faktiskt var jag första gången och sniffade på dom i gymmet i måndags när jag var och tränade i gymmet. (ska snart göra om det!) Jag är dock väldigt övertygad om att det är ett roligt redskap för jag har läst en hel del och sett otaliga klipp på nätet - jag har bara inte vågat mig på det kanske det heter..?

Hursomhelst. Man kan ju också kombinera TRX med kettlebells som på det här klippet jag hittade just. Ja, om du inte tycker renegade row är tillräckligt tungt så kan du ju slänga upp benen i banden på samma gång. Jag tror sånt här kallas utmaning.
Den här killen i klippet snackar en massa så hoppa fram till 00:50 om ni bara vill se övningarna.

1 kommentar:

  1. Söt blogg du har :-)
    Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.

    www.Gniztra.com

    Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)
    Puss

    SvaraRadera