tillbaka på holmen

Hej små bloggnissar!

Nu är jag hemma igen och även om det är så otroligt roligt att vara uppe i österbotten med mamma och pappa så är det skönt att landa i egen lägenhet. Har försökt varva ner idag och lyckats ganska bra - även om jag vaknade med dåligt humör. Det visade sig att jag var hungrig.
Vi intog lunch på bagarstugan, låg sen en stund på Mariebads strand och intog en relativt nyttig dos solsken. Nu ska jag snart och äta middag i gott sällskap. Rockoff kickar ju igång nu också - det märktes mycket väl på stan idag. Fullt med folk!

Imorgon kommer syrran på besök dessutom. Det går bara uppåt nu! Hoppas ni har det lika bra som jag!



 Jag hittade nya lädersandaler igår på Bianco i Vasa. 10 euro. Jag är mycket nöjd över kapet.

 Ustikten från Bagarstugans bakgård/terass.

Dagens jag. Bättre än så kunde vi inte tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar