Nya träningsskor. Del 1.


När jag såg Vibrams five fingers för första gången dog jag nästan över hur fula de var. Till deras försvar såg jag dom inte i sitt rätta element heller förstås. Jag hade ingen aning om vad de var till för.
Sen när jag fick förklarat teorin kring dom, samt hört varma ord från massa vänner och bekanta som använder som började jag ändra uppfattning. Sen lanserades de i de härliga färgerna orange och rosa och såg nu mittiallt väldigt åtråvärda ut. Jag är väldigt nöjd att jag haffade dom under min Helsingforsshopping. Idag testade jag springa med dom första gången - dock bara i lugn takt i tio minuter så ännu svårt att göra nån större bedömning. Men att jag springer på ett annat sätt - det står helt klart. De är i allafall väldigt härliga att ha på tassarna. Fortsättning följer förhoppningsvis!


ps. det är jag och Scarlett Johansson alltså...

5 kommentarer:

  1. och snart jag :) vilken modell har du, KSO?

    SvaraRadera
  2. Jag älskar mina! Svarta med snörning, ser skitfula ut men hey, who gives a shit?? ;)

    SvaraRadera
  3. Och jag! Fast mina är blå, annars samma modell som dina. Jag är bara inte så rosa av mig.

    SvaraRadera
  4. Jag har funderat på dom där. Om dom är bra alltså.

    SvaraRadera
  5. Jag har inte hört nåt annat än att de är bra. Jag har sprungit för lite ännu med dom för att ha en åsikt om det - men jag gillar att ha dom på fötterna. Jag har inte ångrat köpet. :)

    SvaraRadera