Dagens träning och teve

Intressant hur det blir svårare att ta sig till träningen om man har haft några dagars uppehåll. Jag tänkte minst 5 gånger att jag nog kan se på teve istället för att träna idag. Fast så funtad är jag ju inte. Jag drömde dessutom abstinensdrömmar i förrgårnatt om att jag tränade riktigt hårt. Så bäst att dra sig iväg då...

Det blev en liten uppvärmare för kommande måndag idag. Mitt egna bodycombatpass - fast endast som deltagare. Det var tungt! Hade helt glömt. haha! Kul att se att så många orkar till gymmet trots semestertider och rockoff i ryggen.

Nu blir det käk och början på "Sons of anarchy".. har ni sett den serien? är den så bra som ryktet säger?

3 kommentarer:

  1. smet du ut sidovägen eller möttes vi och jag missade dej helt? var nämligen till "ditt" gym på pump ja i da :)

    SvaraRadera
  2. Kan varmt rekomendera Sons of Anarchy, väldigt bra serie!

    SvaraRadera
  3. Johanna: Men, inte såg jag dig.. gick nog ut när de andra som skulle på pumpen gick in. Men jag gick till personalutrymmena sen och inte till damernas omklädningsrum.

    SvaraRadera