reboot

Åå va jag älskar min måndagsträning! Jag har varit helt energilös hela dagen och nästan haft ångest över kvällens pass på gymmet. Hur orka vara glad och energisk när man helst vill dra nåt gammalt över sig. Som tur vet jag innerst inne att träning inte tar energi. Det ger! Nu är jag också trött - men på ett helt annat sätt. Slut, lycklig och glad ( och vadmuskler som skriker åt mig att vi ska stretcha nu. )Vilken dunderkväll på gymmet idag.  Glada fighters på combaten och starka envisa på kettlebellsen. Härligt!!

4 kommentarer:

  1. Du är så inspirerande! Min måndagsträning har bestått av Candy King-godisätande. Tungt och svettigt men har inte riktigt samma sköna känsla efteråt.

    SvaraRadera
  2. :) Låter gott iaf!
    Jag har tränat så länge så jag vet att jag mår som bäst efter träningen. Känner jag mig sliten så vet jag att ett bra tränignspass ger svar på tal. Endel så hjälper det eller stjälper och vanligtvis är det det första. Är det det andra så vet man ju statusen och slipper fundera längre. ;)

    SvaraRadera
  3. antar att 06.30 gäller imorgon då :)

    SvaraRadera
  4. Jajjamen! Jag ska gå och lägga mig nu så jag orkar! :)

    SvaraRadera