helgen i bilder

 Jag och Kim bar ner balkongstolarna och bänkade oss med picknik-korg och väntade på att bussen skulle dyka upp. Där kommer de...
 Yejj!
 Invigde Krakow-glasen...
 Kaajas Jens sa att det var den godaste mjöden han druckit i sitt liv. Jag sa att jag blev glad av att han ljög så snällt.
 Nån bossar över pizzabakandet... sen åt vi gott och fortsatte festen på balkongen och vidare till arken. Ingen kamera med dit.



 Vi orkade ut och mingla på första maj nog... det gick muntert till på torggatan!

 Drack god skumppa i parken...
 Minglade lite till innan festen var slut och gästerna for hem..

Fint! Lova att komma igen nästa år Kaaja!

3 kommentarer:

  1. Jee, jee!! Tack för oss. Det var jätte kul som alltid! Jag lovar, vi gör det igen nästa år.

    SvaraRadera
  2. Hepp, jag tror att ni bor i samma hus som jag jobbar i. Fast i andra änden. Kände igen hissen men i vår ända finns ingen gul tejp så jag blev lite konfunderad.

    SvaraRadera
  3. Kaaja: JEEE!!

    Imsa: jepp, det är nog säkert samma hus. :)

    SvaraRadera