Poker-Maggan

Jag var vid Bagarstugan idag på en liten bit nötmarängtårta med rabarber. Mums! Älska Bagarstugans bakverk! Före jag glufsade i mig den så sprang jag in (vi satt ute i solen och kalasade förstås)  efter ett vattenglas och trängde mig igenom kassakön. Jag sa ursäkta men på samma gång noterade jag ett väldigt bekant ansikte framför mig och jag tänkte ropa till ett "Nämen HEJ!". I samma stund noterade jag att det var Magdalena in De Betou. Vi har bara träffats via teveruta och jag tror inte hon kände igen mig precis. Men hon såg glad ut!

Det är Paf Poker Challenge på gång här på holmen och jag har förstått att Solsidan-Johan och Peter Magnusson också är med och spelar. Jag undrar hur jag skulle ha reagerat om jag stött på Johan sådär oväntat? Hmm..

Vem är den största/viktigaste kändisen ni träffat? Vad gjorde ni då?

Jag vet inte vilken kändis jag har råkat på som är störst... men jag mötte Ivanka Trump på 5:th avenue för två NY-resor sen. Hon är ju ganska semi-världkänd. Men jag stannade inte och snackade med henne...hon såg bisi ut.

1 kommentar:

  1. Han är inte den största men senaste... Idag gick jag in i Peter Nyman i min dansskola och min reaktion var att stanna och stirra med munnen öppen - dock mest därför att han stod precis bakom dörren till kvinnornas omklädningsrum och ropade till hans son som sprang därinne.

    Sen kom jag på att jag måste ha sett helt starstruck ut fast han för mig var ba nån man som står och tittar in i vårt omklädningsrum... :D

    SvaraRadera