Den vackra sidan

Den har Åland visat upp i helgen. Jag och Sjöblom tog oss ut på en tur med bilen igår till Käringsund - via en hel del andra vägar. Åland är ju så sabla vackert direkt man kommer bort från Mariehamn. Smashing.





Sen körde vi hem och drack vin på min balkong. Bra det med. Vi fortsatte med äventyret idag istället:

På med the shades!!

En hamburgartallrik är alltid vackrast när den glittrar i solskenet. Invigning av Äventyrsgolfterass-säsongen alltså. Minus själva golfen.

Vi var inte nöjda där utan vi körde vidare till Uffe på berget. Där stekte vi oss så gott det gick. Vi övervägde att ta av oss jeansen, men kom till det beslutet att nån av de andra av Uffes gäster kanske skulle känna sig obekväm.  Så det blev solning med jeans på. Ingen höjdare precis.




obs: vindstilla.

Jag hade Roger Pontare-skor på mig i dag fick jag veta. Pontare skulle ha kunnat informera mig om att det inte var smart att köra strumplöst. Plask.


Den här dagen blev ganska bra med andra ord. Så bra nu en morsdag kan vara utan att få kramas med mamma alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar