Premiär BODYCOMBAT 46!

 foto från premiären på 45:an.

Tjohoooo!! Fy fasiken! Att va bodycombatinstruktör är nog nåt av det roligaste extraknäck man kan ha!
Idag smällde det och alla var helt superpeppade! Det var hårt tryck från början och alla i salen såg ut att ta i från tårna jämt! That's the way I like it!

Jag, mitt klåp, blandade ju bort mig redan i uppvärmningen. Bara för att jag ansåg att jag hade första låten mest under kontroll. Det ska man aldrig tycka.  Men vi var två på scenen så Kicki fick mig på rätt bana ganska direkt. Tur.

Däremot tänkte det bli blodigt idag. Jag skulle bara liiite snabbt demonstrera vart jabben skulle siktas.. mot Kickis näsa alltså. Tror ni inte att jag smällde Kicki på näsan på riktigt? haha.. Alla i salen stannade och undra "va händer?!" Som tur tog det inte så hårt iaf.. eller.. Kicki är ingen piplisa så hon klarar nog en smäll eller två. Få se, hon kanske ger igen på måndag. Då är det dags igen!

Nu är det vidare mot dojangen istället. Grundkursdeltagarna i taekwondo har sitt första bältesprov om en halvtimme. Jag ska skynda mig dit för att ge dom en lyckospark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar