What I wore this week

Onödigt att anstränga sig med outfitbilder om de aldrig kommer till användning, eller hur?  Som ni kommer att märka med alla utstyrslar så har jag en väldigt genomgående stil. Eller så var det tvärtom..?

I onsdags matchade jag nya gråa tröjan  från HM/logg med ett par gamla gråa byxor. Jag hade den här bilden i minnet. Tyckte Stella var så fin i helgrått, tänkte jag kan också.




I torsdags fyndade jag i egna garderoben och hittade en kjol jag köpte i somras som jag inte använt ännu. Det är för att jag alltid tyckt att den varit lite för spänd i midjan för att ha på sig en hel dag. Plötslligt händer det och jag tyckte jag kunde testa att ha den iaf. Sen körde jag helcrazigt med bara svart och vitt till.
Nytt hårband från nike. Just do it!

så ignorerar vi att den behövdes strykas...


I fredags hade jag en ful dag. Mysigt, hippiaktigt bekvämt och gärna lite fult. SÅ ville jag gå klädd och jag tyckte jag lyckades. Dedär röda byxorna är ett av mina bästa fynd. Jag handlade dom på only i Vasa för kanske 6-7 år sen. De kostade 9 euro. De är bäst! Tröjan, som efter flitig avändning börjar bli urtvättad kommer från HM. Västen i låtsasläder kommer från Forever 21.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar