Resans top 3 // morgondopp på Waikiki beach

Klockan var runt 8 på morgon och stranden var nästan tom.. förutom en gubbe som gick med metalldetektor då. (tönt). Jag gissade att han fått den i present av sin fru för att han skulle hålla sig sysselsatt medan hon låg och solade på stranden.

Det var sista dagen och förstås skulle det vara finast väder den dagen vi checkade ut från hotellet. Jag fick nöja mig med att leka i vattnet på förmiddagen. Jag njöt så jag höll på dö! Det var så skönt och helst skulle jag ligga där och skvalpa ännu. Jag ville inte upp ur vattnet. Ååå.. längtan.



 *graciös*


resten av top 3 kommer sen. En är helsäker, men måste fundera vilken den tredje är?

2 kommentarer:

  1. Du leker "inte doppa fötterna"? ;)

    SvaraRadera
  2. haha! jepp. Du kan testa i thailand sen (om du vågar dig i vattnet). Blir säkert roligare ju fler öl du dricker. ;)

    SvaraRadera