dagens icketräning

Ingen träning idag heller. Jag bestämde att med 3 h nattsömn är det ingen idé. Men IMORGON ska jag försöka. Det är viktigt att jag tar itu med träningen snart efter att ha haft en så lång paus (över 2 veckor).. för på något sätt blir jag bekväm och lite rädd för hur tungt det kommer att bli. Jag glömmer bort hur skönt och roligt det är med träning och hur stark och fin man känner sig efteråt.



...fast jag kanske inte tränat mer än promenader (som ibland lagt kanonloppet i lä)  så har jag tränat mycket mentalt under resan. Jag köpte en kettlebellsbok som jag lurpassat på på adlibris och som efter att ha bläddrat i den tyckte det var värt investeringen.  Sen inhandlades lite amerikanska träningstidningar på vägen hem. Ibland hoppas jag att mina muskler skulle svälla genom att bara läsa om träning.. sen njuter jag också av att känna all dendär träningsivern och motivationen som växer när man läser om intressant träning.
Imorgon måste jag nog göra nåt. Fast jag ska ha en god natts sömn först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar