Okej. Det är fredag.

Det här händer på bloggen i helgen:
  •  Mera foton från resan! Avslöjande fakta!
  • Veckans outfits! Jenny avslöjar vilka outfits hon plåtat men glömt lägga upp på bloggen i veckan. Vi har hämtat inspiration från Stella McCartney, randiga clowner och Hawaii's solnedgångar.
  •  Dramat om topshopbyxorna. Vad hände i San francisco egentligen? glömsk-chock!!
  • Vad hände med det nya hårbandet på combatpasset? ..nånej. haha. Det skriver jag inte om. Men annars.

Ni dyker väl upp då va?

Men jag bloggar inte under idol-tider.  Är vi överens då?

3 kommentarer:

  1. Sure... I'll be there(here).

    Jag tror det är första gången jag läser ett blogginlägg som berättar om blogginlägg som komma skall :)

    SvaraRadera
  2. De e bra! två pålitliga själar i bloggspace har jag. :) Kram!
    Jag ska bara städa lite först. brb.

    SvaraRadera