Min kväll så här långt...

..och det är ju ganska långt egentligen. Idol har ju redan slängt ut Geir. Synd. Men nåja, han är tillräckligt med karl för att klara den smällen lugnt. Snygg fru hade han förresten.

Men det var inte det jag skulle prata om. I idolpausen råkade jag som tur var svänga över till Skavlan och bara nån minut efter så traskade Slash in i studion! OMG!! hur mycket tv-tur kan man ha?
För er som inte vet så är Guns N' Roses nåt av det bästa som hänt världen enligt mig och ingen har fyllt ut ett par vita cykelshorts så vackert som Axl Rose eller så stiligt gått under en läderhatt som Slash.

Enda störiga var en tant med större hår än Slash själv som satt och gjorde bort sig och trodde hon var Skavlan själv. Hon frågade av Slash om det hörde till hans image att ha hatt och solglasögon på sig.  Jag orkar inte ens kommentera en sån dum fråga. Jag satt i soffan och ropade åt henne att va tyst. Tyvärr hörde hon mig inte.

Nå, jag skulle gå och lägga mig. Men nu måste jag se igenom alla guns-klipp på youtube först. Dit for den natten...

shortsen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar