Åh Magnus!

Han sågade nazisterna, judarna, 22½-åringarna, de överviktiga, alkoholisterna, miljömupparna, ålänningarna, finlandssvenskarna, sverigedemokraterna, folkhälsan, katolikerna, kristna, amerikanerna, britterna, brittiska nynazister, djuren, naturen, homofoberna, kvinnohatarna, män, kvinnor och framför allt Gud. Ingen kom undan.. förutom asfalten.
Jag skrattade hela tiden och skrattårarna sprutade och jag fick andnöd när han berättade om sin sexfantasi med den ledsna dvärgen med träben under den regniga bron. Då klarade jag inte mera. Jag fick reflexen att ropa åt honom "Sluta nu! Jag klarar det inte" .. han var helt vansinning!

Jag älskar Magnus Betnér!

...Och nu har planen på att jag skulle sova redan i stöpet eftersom jag suttit och kollat Betnér-klipp på youtube i över en halvtimme. Ni får ett till:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar