Gårdagens


Dagens outfit is out. In med gårdagens.. eller nåt.

Vilken strålande morgon. Gäsp. Jag tänkte nästan inte klara det idag. Att stiga upp alltså. Kanske man skulle ta och göra en avslöjande gympa ala Silvstedt så man vaknar till lite? *låter hurtig* Den som skrev dendär "artikeln" var iaf så smart så den inte lade sitt egna namn under..
(Jag kan inte hålla på läsa aftonbladet på morgonen...)

Jaha.. sen hör jag att det regnar jättemycket också....blir inte det här en fin dag så säg?!  suck...

2 kommentarer:

  1. Jag gillar dina boots. Har du något annat inlägg här på bloggen där man ser dem bättre? Och var har du köpt dem?

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Jag gillar dom också!
    Tyvärr måste jag väl säga.. de är köpta från Aldo (närmsta butik finns väl i köpenhamn tror jag). Köpte dom i NY ifjol.

    Här har du en bättre bild: http://jemppari.blogspot.com/2010/05/vi-kan-ju-slanga-upp-en-dagens-pa-samma.html

    SvaraRadera