Gårdagens träning!

Jag och Kristofer gör sparkkombinationer. I för långsam takt enligt instruktör Kim då förstås...

Ja, det blev inte sååå farligt på gårdagens träning. Eller, inte hela träningen var pain. Vår kära instruktör hade förstås lagt in en liten överraskning med en kombination: slag höger, slag vänster , högerkrok, vänsterkrok, rundspark och ett idiothopp. Detta gjordes 10 gånger så fort som möjligt. Det var tävling och jag och Kristofer vann första ronden. Andra kombon som bestod av högerkrok, vänsterkrok, högerarmbågslag, vänsterarmbågslag, snurrande krokspark och ett idiothopp förlorade vi mot Jihad Jane och hennes par.
Lägg till en bonus på "30 minutern" då. "30 minutern" kallar vi en övning där vi gör så många rundsparkar vi kan på 30 sekunder. Det känns som 30 minuter ibland. Jag var ringrostig i första omgången och gjorde 44 med höger ben, sen drog jag till med 51 på andra benet. Helt ok summa att försöka slå nästa gång.... typ.

Ikväll bär det av mot Globen annars. Jag ska Les Millsa mig hela dagen imorgon på Super Saturday. Två combat-pass med Dan Cohen är inplanerade, sen får vi se vad vi hittar på!
See uuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar