320 minuter


320. Det är träningssaldot den här helgen. Tar vi hela veckan hamnar vi på 640 minuter. Ganska bra saldo. Märk att det inte är golf-minuter vi pratar utan det har varit fin träning som taekwondo, bodycombat och kettlebells. Helgens träning består av träningskonventet och sen cirka 3 timmar taekwondo idag. Gud i himilin vad jag inte ska träna imorgon. Jag ska endast cykla den där kilometern till jobbet och sen tillbaka och därefter försöka ligga på soffan så mycket som möjligt. Eller ja, jag kanske ska börja lära mig koregrafin till nya combatpasset förstås.  Måste testa soffversionen på den då?

Imorgon ska jag försöka superblogga också. Bilder från helgens träningskonvent i Globen. Jag kan locka med att jag har bilder på lättklädda män. Det är grejer det!

1 kommentar:

  1. Mitt träningssaldo är 0! Har endast tränat med att måla huset, gjort det all fritid jag haft. ABSTINENS!!! Å jag har inte kommit hälften av huset ännu heller. suck

    SvaraRadera