Tja!
Måndag igen då. Jag har haft en väldigt trevlig och rolig helg med mina gäster så jag har nästan lurat mig själv att jag har haft semester igen. Vädret har varit medelhavsaktigt och schemat fullt. Vi har spelat allt man kan spela känns det som. Det började med äventyrsgolf (minigolf alltså) och sen en runda riktig golf! Allt det blandat med många rundor armageddon worms och lite hederlig Hero Quest.  Däremellan har vi hunnit simma, äta italiensk glass och svalkat oss med nån kall öl också förstås - det var ju "semester".
Ja! Tänkte ju glömma: vi lade ju in ett bodycombatpass i lördags också.  Ett riktigt killerpass i hettan! Perfekt!





Sen, bilden:
Jag och Johnny skulle ta nåt sorts förföriskt konstnärligt foto men experimentet misslyckades ju totalt som ni ser. Däremot blev det ju en utmärkt profilbild till facebook! Eller vad säger ni?



Jag ska till jobbet nu, men jag ska försöka bjuda på lite bilder från helgen sen ikväll! Tjüss!

1 kommentar:

  1. Einar to the B will kick your ass in the next round of Worms! Tack för en jätterolig helg!

    SvaraRadera