Kräftskivan från förra helgen. Bildspecial!

För att nu komma ikapp tiden så får ni en liten fotorapport från förra helgens utmärkt ordnade kräftskiva. Den innehöll allt en fest behöver. Snapssånger, kräftor, fåniga hattar, roliga människor och så förstås röj på arken och efterfest på det då! Så roligt!

Körde vampig look med lilla svarta och stilettklackar från Jimmy Choo for HM. Min stora svarta DKNY-väska fick hänga med så kameran hade rum. I den hittade jag ett rött läppstift så det åkte på i farten.





Fåniga hattar var det ja... Jag och my partner in crime i rena haklappar.


Värdinnan med sångpappret i högsta hugg. Vi sjöng igenom allt!

Där tar censuren oss till arken.. jag och en bordsdam från festen vilar fötterna lite, före vi begav oss in i vimlet på dansgolvet. För där var det RÖJ!
Jag och min vän och kollega Emil röjde så det nästan tog sjukt. Eller det gjorde det nog i mina fötter efter ett par timmars hoppande på dansgolvet...


Det var 2 Large Men som stod för fiolerna. De bjöd på torkad ananas efter festen. Det smakade inget vidare precis, men efter krogen äter man vad som helst. ...nästan. Inte mördarsniglar.

Sen blev det efterfest förstås. Och jag drog ofrivilligt med mig en svensk "journalist" som tyckte att han raggade upp mig i narikkan. En såndär som typ var jätteimponerad av sig själv när han sa såna saker som jag tydligen skulle smälta för. *gäsp*  Sen var han jätteimponerad av allt jag sa, vad jag gjorde osv.. men det är ju förståeligt. Jag är ju ganska särmä. Moahaha! Tur att man har vänner som kan rädda en ur dylika knipor.
änyway. Klockan slog fem när jag kom hem. Sen slutar sagan där.


Tack Heidi för ett strålande kalas!

3 kommentarer:

  1. En riktig läcker bit med den klänningen och de klackarna! :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad långt hår du fått - snyggt!

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Ja, Heidi. Det har blivit jättelångt! Men jag har börjat trassla in mig i det så jag vet inte om det är värt att spara det längre än såhär? :)

    SvaraRadera