Gårdagens

Tja. Smäller upp gårdagens kreation idag. Kunde inte igår när min dator började skälla på mig. Vi pratade igenom vårt problem och fixade igår så nu är vi tillbaka på rätt spår igen. Sen ska jag äta frukost. Jag har gjort något som är helt utanför min trygghetszon. Jag har gjort ärenden på stan FÖRE frukost. I Jennys värld är det frukost som är första prioritet alltid, så nu är jag dödshungrig. ( Jag fungerar inte före, vilket jag fick bevis på idag. Jag betalade för en kaffe på Julius, gick sen och tog ett bord och satte mig när - när jag märkte att jag inte hade min kaffekopp med mig. Typiskt jag.)
Som en liten cliffhanger kan jag säga att ni sen ska få se vad jag gjorde på stan...

Inomhus var jag sådär sockersöt...

..men utomhus tuffade jag till det rejält!

2 kommentarer:

  1. Men wow jösses! Vilken het bild den nedersta! Kunde ju vara ur vilken modetidning som helst :)

    På den övre till vänster är du så himla lik min morsa igen (när hon var ung förstås) att jag nästan föll av stolen när jag såg den :)

    SvaraRadera
  2. haha! Tack! Ja, kanske du borde sitta på golvet när du surfar in hit.. för säkerhetsskull. Så du inte faller och slår huvudet eller nåt? ;)

    SvaraRadera