En resa, två böcker och en trevlig helg senare...

Hej på er marklars!

Nu har jag återvänt från ett hett Bukarest och ett åskigt transylvanien. Efter det har jag hunnit med trevliga kvällar i vårdö och på min egen balkong med trevligt sällskap. Fullt ös hittills på semestern kan jag säga att jag haft och det slutar inte ännu. Idag åker jag iväg till HC (Härlvax city) och stannar en vecka. Där har jag planerat in lugn och ro, samt delta i en viktig och ärofylld löptävling (Gabilslåpi) och senare i ett bodycombatpass på wasa sports club.
Viktigt det här med träning för jag har inte tränat på en vecka och jag håller på får frossa av abstinens! Jag ska just iväg till gymmet för ett sista innan jag far iväg.

Sen hoppas jag att ni har haft det bra så länge jag har varit borta. Nu ska jag skynda - i semestertakter alltså!
Tuudels!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar