Mitt hemliga andra liv

Jag blev räddad ikväll av en Fabbo och hans lilla söta dotter Linn när de ringde och frågade om jag ville komma och leka till Lilla holmen. Egentligen var det lekproffset aka min sambo som var bokad, men eftersom han var upptagen med personalfest så fick jag rycka in. Tur det!  Jag höll nämligen bli deprimerad och tänka mörka tankar som "här sitter jag ensam i mörkret och det är fint väder där ute men jag är för lat att gå ut - lata tråkiga ensamma människa" osv...

Iaf, träffade på en kollega när vi gick upp till Lilla Holmen - hon lovade att starta ryktet att jag egentligen har en hemlig familj som jag inte berättat nåt om. Ett hemligt liv. Coolt.
Skönt att vara ute i friska luften - och påminna sig själv om hur vackert Åland är.



4 kommentarer:

  1. Det där andra fotot nerifrån var bra!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jo, jag gillar det också :)

    SvaraRadera
  3. Linn kommer att bli överlycklig då hon ser sig o "babysnäckan" på nätet.
    Blev riktigt fina bilder!

    SvaraRadera
  4. Ja, hon är tacksam att fota, det lilla söta livet. :) Ja hoppas hon blir glad. Börjar hon gråta får du säga till så tar jag bort dom. ;)

    SvaraRadera