Kvällens träning

Min trogna träningsföljeslagare och motivationshjälp funbeat.se är nedstängt för tredje dagen nu! Panik! Fixa serverproblemen nån gång! Jag har hur mycket träning som helst att lägga in i kalendern ju...

Det blev en länk med Sandra idag. Målet var att vi skulle ha benen att rulla i en timme och det klarade vi. En timme och en minut till och med. Hur långt vi for vet jag inte - tror inte googles pedometer har på klart alla småstigar i mariehamn.
Nöjd är jag alltid över mig själv när jag kommer ut på en länkrunda.

Sen då. Ska se om jag får ihopknåpat ett milano-inlägg (har börjat få ihop alla foton nu nämligen) innan jag går och lägger mig. Sålänge kan ni kolla in ett inlägg jag gjorde på mariehamns taekwondoklubbs blogg sålänge. Klick!

2 kommentarer:

  1. Wow Jenny. Vilken kontroll du har! (Bilden med "Sido-spark", eller vad det nu heter) Vattenpass-rakt-ben! :)

    SvaraRadera
  2. Wow Jenny. Vilken kontroll du har! (Bilden med "Sido-spark", eller vad det nu heter) Vattenpass-rakt-ben! :)

    SvaraRadera