dagens jävla yras

Världens flopp-combat drog jag idag. Hoppas alla söta kämpar som var på passet är nöjda ändå och inte dissar mig i all evighet. Jobbigt när man har folks värdefulla träningstid att leka med. Nåja, jag hoppas jag är överkritiskt. *håller tummar*

Jag fick världens bästa hm-leverans idag. NU har jag alla sommarkläder! Jag är semester-redo! Ska nog visa vad för fint jag har beställt. Men inte idag. Jag är trött och ska direkt i säng nu. Jag har också städat i sovrummet idag så att jag kan somna i lugn och ro. Den senaste veckan har gett katastofala följder - men jag tänkte att bäst att börja i ett hörn så blir det nog bra till sist. Målet är att ha en fin lägenhet före jag åker till pampaslandet på onsdag. Vilket påminner mig om alla jag skulle ha ringt och pratat med redan. Ni som känner er träffade, jag ska ringa!

ja, yr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar