SATCII

Å vad jag längtar efter Sex and the city 2-filmen. Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha känns precis som mina gamla kompisar som har varit bortresta och nu kommer tillbaka. De är det perfekta kompisgänget och ....är man helt sjuk i huvudet om man säger att man älskar dom?
De påminner om mina älskade paranoidkompisar. Alla i satc-gänget är helt olika personligheter med olika stilar och det är precis vad mina 7 töser är också. Det är dock bara en person som jag direkt kan säga att jag kan koppla ihop med satc-gänget och det är min kära Liini. Hon är nog min variant av Charlotte.
Sen är det min fantasi så jag bestämmer ju att jag är Carrie då. Fast utan designerskosamling.
har ni nån satc-kompis?

Bilder från nya filmen. Hittat på kanal 5.


Snygg klänning!


Accessorize! Fint stort halsband...


Louboutin-skor...

Big ass earrings!

..och vad är en SATC-film utan cosmopolitans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar