Nytt!

Oj, jag vet inte vad jag ska göra med min tid nu. Jag "inhandlade" en ny telefon igår. Alltså tog över Peijos telefon när han tyckte att en iPhone var mycket bättre. Sen har jag äntligen fått min gamla hostiga dator i skick igen och testar nu Windows 7, så det känns som att jag nästan har en ny dator. heh. Så efter att ha suttit och bloggat från min lilla rosa laptop så har jag nu återigen tillgång till kära photoshop och en större skärm!

Sen då. Idag kom ett paket från adlibris. Jag beställde boken "Dagens outfit" som är skriven av Maria Saxbo (som förövrigt driver den fina bloggen husligheter.se.) och som vanligt när man beställer från adlibris dyker några pocketböcker ner i inkorgen också för att det är så billigt!
Så, nu har jag problem. När leka med photoshop, när pilla på nya telefonen och när ska jag läsa böckerna? Dessutom kom HM's höstkatalog med posten idag också. Pust! förstår ni hur besvärligt jag har det nu?

ursäkta suddig bild. Var hätä tydligen. 



I kloka kvinnors sällskap har jag inte hört nånting om, men det var en vinnande titel så jag tänkte att den är säkert bra.
Sen då. Har ni hört dagens bästa nyhet? Slash ska spela på ruisrock!!½!!" Tippa att jag överväger hårt att ta en sväng dit?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar