Kaffeyoghurt


Dagens kvällsmål. Kaffeyoghurt och ett ägg.
Jag blev oerhört fascinerad när jag såg kaffeyoghurten i butikshyllan. Jag tänkte " jaa, allt hittar de nu på också" och lade snabbt en burk i matkorgen.
Den doftade lite som en kall kaffedryck man kan köpa i random butik och smakade som sur kaffe. Man kunde kanske göra egen ÄNNU godare om man tog sin goda naturella turkiska yoghurt och blandade med gårdagens kafferester?
Nja. Det blir nog inte en trend det här. Att äta kaffeyoghurt alltså.

Ägget åts med vänsterhand kombinerat med aromatburken i högra handen. Det är däremot en trend.
Först åt jag och sen filade jag naglarna och lackade dom fina så nu ser inte tumnageln lika bedrövlig ut längre.

4 kommentarer:

  1. Urk, kaffe-yoghurt, det låter absolut inget vidare...
    Är förresten inte Aromat typ = Glutamat? Mera urk...

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet att det är lite urk. Men gott. :)
    Aromat på ägget alltså.

    SvaraRadera
  3. det var ju fel sort på kaffejogurten!! Ingman har haft kaffejogurt läänge och den är supergod jämfört med Valios. Min favoritjogurt :)

    SvaraRadera
  4. Jahaa! :) Måste testa den då! :)

    SvaraRadera