äntligen fredag!


Oj suck vilken dag. Idag var det inte en bra jobbdag. Trött och helt totalt avundsjuk på alla människor som var smarta och tog ledigt idag. Det var länge sen jag längtade efter helgen som idag.
Jag höll ett bodycombatpass direkt efter jobbet så det fick mig äntligen på rätt spår igen. Sen hade sambon köpt dumleglass så jag fick äta det till efterrätt. Nu överväger jag att korka en vinflaska för att förgylla min kommande städstund. Det skulle göra den här fredagskvällen perfekt. Men öppna en vinflaska för ett glas? låter omöjligt. Var är tetran?!

I helgen då:
Vi får besök ikväll från Vasa och sen imorgon kommer kusin Sofia hit en sväng (från Hesa!). Roligt med besök alltid!
Sen lördag stundar tjejkväll hos andra Jenny. Trevligt värre. Hoppas det är fint väder.

Sen noterade jag en sak. Det står bara Fred Perry på ena skon. Ska det vara så här eller har jag fått ett unikt exemplar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar