påsk-trötthet

Resandet upp till Österbotten tog hårt den här gången. Jag är tillbaka på Åland, landade i sängen lite efter två inatt och idag har jag verkligen ansträngt mig.. med att leva. Jag blir oerhört gnällig och otrevlig när jag är trött och jag har just megasurat mig igenom en taekwondoträning. Det var inte en tung fysisk träning ikväll, vi tränade handtekniker och det var nog mest tänkandet som inte fungerade idag. Det gör en på riktigt dåligt humör. När man vet hur man ska göra men man gör något helt annat. *frustration*
Inte så smart att träna om man är trött tänker ni kanske.. ni har väl rätt. Men jag sov faktiskt en timme efter jobbet så jag kände mig redo för det när jag övervägde om jag skulle fara eller inte. ..och nu sitter jag här med skakiga händer och blodiga knogar. Lite tufft ändå.

Snart ska vi ta itu med bloggen igen ordentligt! Stay tuned!

Här är en liten påskhare jag fångade på bild i lördags i Nykarleby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar