Tjohej!

Jag har fullt upp nu. Hinner knappt sätta mig ner och blogga juh!
Igår bakade jag och sen drog jag iväg till min kollega för ett photoshoot *känner mig som en top model deltagare*. Hon och hennes vän går en porträttkurs så jag hade anmält mig som modell. Riktigt intressanta foton blev det iaf. Kanske ni får se exempel senare.

Nästa bodycombat-release ska nötas in också, så det jobbar jag på med sen när jag får en ledig tid över. Som nu till exempel. Ska bara vänta några minuter till så magen hinner lugna sig efter middagen.. undrar om grannarna gillar mitt hoppande här i vardagsrummet btw..? Nå, ingen har klagat hittills så det är väl bara att köra på.

Imorgon är det fredagkväll och jag tror jag ska blogga hela kvällen! haha!

syns då marklars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar