Kvinnodagen

Den här kvinnodagen har jag firat med att jobba som den moderna kvinna jag är. Jag har fått vibbar av girlpower på mitt bodycombatpass och jag har lagat mat åt mitt gulle. För att det var min tur att laga mat alltså. Inte för att jag är kvinna. Ja och så sitter jag nu och har en stimulerande feministdiskussion med min kloka vän grefven av Nars på msn. Jag har också hedrat en stark karriärskvinna; Sonia Rykiel genom att ha min randiga tröja på mig idag och det var underbart att ha nåt så färgglatt på sig nu i dessa vårväntartider. Mera färg åt folket!






Jag köpte (äntligen!!) en hallspegel förra veckan från mio. Så nu kan jag ta snabba oskarpa outfitbilder enkelt.. tills balkongen bjuder på ett morgonljus så jag kan fota där. Den här lägenhteten är nämligen helt hopplös att fota nåt i. Fast jag har kämpat hårt i vinter iaf.  .. hm . okej. Det där var ett litet tillägg i 21-åldersklassen men ni läser ju helt frivilligt förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar