Dagens träning/bodycombat

Det märks att jag har haft ett bodycombat-uppehåll. Det var lite tyngre att hålla dagens pass än vad det varit tidigare. Jag fick till och med ge mig i slutet och göra armpressarna från knäna... vilket gör att jag är lite orolig hur jag ska orka alla armpressar i relase 43??!  Nå, övning ger träning som vi brukar säga...

Jag hade grym träningsvärk i rumpmusklerna och bakre lårmusklerna efter lördagens bodycombat så idag i capoeira-låten kom mjölksyran direkt! skönt.

Roliga idag: jag tjuvstartade med relase 43 idag och körde uppvärmningen. Lite småspännande även om jag inte är säker på om jag gillar uppvärmningen särskilt mycket. DÄREMOT nåt jag gillar är sjörövarlåten. Jag spelade den före passet för att ge mina deltagare nåt att fundera på och jag kunde knappt hålla mig från att börja hoppa av glädje. Pirates of the carribbean-känsla på hög nivå säger jag!

Nu sitter jag här och är lagom slut. Jag sitter och smuttar på en god smoothie och ska snart sätta mig på golvet och stretcha och läsa nyasta numret av fitness magazine. Stretcha för att jag inom en snar framtid SKA sparka höga fina vackra rundsparkar och sidosparkar.

För inspiration... Kungen själv:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar