Flätor

Ny oregelbunden serie på bloggen. "Mina frisyrer" kan vi så påhittigt kalla det. Att fixa snygga uppsättningar och frisyrer är inte min starka sida om man säger som så. Helst hästsvans och ingen prydlig sån utan helst en slarvig brukar det vara. Viljan till att göra håret fint finns, men jag vill ju alltid lyckas på första försöket och då helst på 10 minuter före jag ska springa iväg nånstans. Dömt att misslyckas förstås.. så nu tänkte jag som så: Övning ger träning, visst? Så om jag övar och tränar tillräckligt så kanske det visar sig om jag är ett omöjligt exemplar eller så förhoppningsvis lär jag mig något. Inbakade flätor är första målet.

btw. hade tagit en fin bild från sidan på flätan, men närbilder (ryggar tillbaka vid tanken) av min profil såhär tidigt på morgon kräver 3 timmars behandling i photoshop först så den får ni tyvärr inte se. Godkända bilder:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar