att ta det lugnt..

...är en utmaning när man har mycket att göra.

Usch, tänkte bara säga att jag är sjuk, fick hög feber i torsdags och igår och idag lider jag av allmän trötthet, sjuk hals och huvudvärk. Jobbigt att ta det lugnt när man är halvdålig... men jag försöker hålla mig till soffan ännu nu på förmiddagen. Jag ska ut och resa nästa vecka och då ska förkylningen helst vara putsväck. Annars börjar jag gråta tror jag.

Så, nu ska jag dricka klart min finrexin och fortsätta köa till hm.com. Klockan tio smäller det.. en timme och 10 minuter kvar. Sen får jag väl vänta ännu två timmar innan jag slipper in.
För er som inte har koll så släpps Sonia Ryikiels stickade kollektion för HM idag. Jag hoppas ingen annan än jag tycker den är fin. hehe.

Blir möjligtvis en dag med många onödiga inlägg idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar