träning kanske?

Idag hade vi julafton på jobbet. Vi fick nya skärmar.. 24 tums! Så lycklig man kan bli. Dessutom fick vi behålla dom gamla så nu sitter jag och gömmer mig bakom stora skärmar på jobbet och ser väldigt viktig ut. Det var dagens höjdpunkt.

Träningsmässigt ska jag försöka ta mig till gymmet och styrketräna före taekwondon. Det borde inte vara så svårt.. jag stiger upp från fåtöljen, byter om till träningskläder och ytterkläder därefter och så cyklar jag iväg till gymmet. Inte så svårt eller hur? hm.. vi får se.

Vi ska ha träningsläger på lördag annars. Det blir en tung dag.. 3 träningspass är inbokad med min forna träningskompis Tero som kommer hit från Lahtis bara för att plåga oss. Det ska bli roligt att träffa honom.. blir tredje gången han är på besök här efter att vi flyttat till Åland och det är alltid lika kul att ha honom på besök. Han är en genuint trevlig människa, Tero.
Vi får se om jag tycker samma sak på lördagkväll när jag antagligen kommer att vara helt mörbultad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar