svindel

Sommarskorna då? Träklack eller i kork kanske. Höga höga klackar. Mmm... yeah! haha! Nånej, kanske de på bilderna är lite väl höga, men fina är de när man sitter ner iallafall.

Ja, ni har fattat. Jag har inget att blogga om idag. Jag kan gnälla på vädret, men snökaoset som härjar där ute stör mig inte nu när jag sitter inne och myser och jag bestämde också när jag var ute och cyklade att detdär med att gnälla på vädret är då en onödig sak. Varför göra det egentligen? Gnälla överhuvudtaget borde man sluta med. Eller åtminstone rannsaka sig själv emellanåt och fundera ifall man verkligen gnäller över rätt saker.
Jag och Sandra diskuterade gnäll igår så kanske det var nån fortsättning på de tankegångarna...

hmm.. nu ska jag fortsätta se på halvåttahosmig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar