the Garden Collection

Jag sade åt andra Jenny idag att HM måste sluta sina designsamarbeten snart för det ruinerar mig. Eller inte det kanske, men snart består hela min garderob av endast HM-kläder. Jag kan inte stå emot helt enkelt. Nu i februari kommer Sonia Rykiels stickade kollektion och det sparar vi januaripengarna till.
Nu läste jag på supermodebloggaren Agnes blogg att HM lanserar en ny kollektion i mars, the Garden Collection.
Den består tydligen av plagg gjorda på helt återvunna eller ekologiska material. Bilder har läkt ut förstås och här är ett smakprov. Den röda och den ljusbeiga klänningen är helt ljuvliga och de blå shortsen skulle jag också gärna lägga sommarbenen i. Men jag håller med Cissi Wallin. Dedär tunikorna kunde de sluta med igår redan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar